Saturday, April 7, 2007

Eindelijk is het zover!!!




Lieve mensen eindelijk is het zover. Morgen vertrekken Henk en ik naar Kaapstad. We vertrekken om 16.30 van schiphol en vliegen via Londen naar Kaapstad waar we om 7.00 's ochtends aan zullen komen. Free en Linda komen ons gezellig ophalen en diezelfde avond is er al een 'braai'voor ons georganiseerd! Ik zal jullie via deze site op de hoogte houden van alles wat er in ons leventje gebeurd. Mijn mobiele telefoon neem ik niet mee dus ik ben niet bereikbaar op mijn normale nummer. Ik ga een Zuid Afrikaanse kaart kopen en laat jullie later weten welk telefoon nummer het is. We zijn voorlopig bereikbaar op Henk zijn mobiele nummer 0641921857. Mijn vriendin Free-Rieke heeft ook een leuke website waar verhalen en foto's over ons op zullen staan. Die kunnen jullie ook altijd bekijken --> www.frerieke.nl
We hopen van jullie allemaal snel weer iets te horen!

Liefs,
Edith en Henk

3 comments:

Anonymous said...

Leuk om iets te horen. Tot snel! kus

Anonymous said...

Ik geloof dat ik hier iets kan invullen voor jullie. Voordat ik nou een heel verhaal ga schrijven ga ik dat eerst maar even checken....
XXXX Laura

Anonymous said...

dane@ha, ediht ik hoor dat alles goed gaat daar ik hoop dat je gauw werk vindt wij zijn ook nog langs je ouders geweest het was gezellig groetjes aan henk liefs elly dane