Wednesday, April 11, 2007

Settling in Woodstock









Lieve mensen het is heerlijk hier!! We hebben een goede vlucht gehad en werden s' ochtends gezellig opgehaald door Free en Lin.De foto's staan een beetje raar en rommelig door elkaar heen....volgende keer ga ik me er meer in verdiepen en ze mooi neerzetten..haha. We hebben een kamer in een huisje in Woodstock. We hebben een jongen uit Belgie (Vincent) en een jongen uit Congo (Lionel) als huisgenoten. Beide zijn Frans sprekend, dus ik kan mijn Frans mooi oefenen!Daarnaast hebben we nog een ontzettende lieve hond Sheena. Het huis ligt in een leuke buurt preciea tussen de huizen van Free en Linda in en dicht bij de universiteit. Als we ons raam aan de voorkant van het huis uitkijken zien we de devil's peak (zie foto). Het huis ligt een stukje hoger op de berg dan het centrum van Kaapstad dus van de achterkant van het huis hebben we een mooi uitzicht over de rest van de baai,de stad en de haven (zie foto's). De afgelopen dagen hebben henk en ik een beetje dingetjes geregeld voor in ons kamertje en rond gereden in LInda's beatle om de omgeving te verkennen. Gister heb ik mijn eerste bezoek aan de universiteit gehad. Ontzettend aardige mensen en een erg leuke sfeer! Vandaag ga ik terug om een gesprek te hebben over wat ik precies wil gaan doen enzv. Henk heeft vandaag zijn sollicitatie bij de NGO WIETA en moet daarvoor naar Stellenbosch.

We hebben allebei een mobiel nummer hier 0027 (0) 782653051 (Edith) en 0027 (0)731696753 (Henk). Jullie kunnen ons ook bereiken op het vaste nummer in ons huis 0027 (0) 214480506. Als je vanuit Nederland belt of een sms stuurt dan moeten jullie de 0 die tussen de haakjes staan weg laten. Ons adres is
11 Devonshire Street
Woodstock 7925
Cape Town, South Africa

Ik zal jullie snel meer laten weten over hoe het hier allemaal gaat.

Liefs,
Edith en Henk

3 comments:

Anonymous said...

fijn dat jullie al een huisje hebben gevonden en dat jullie het naar je zin hebben. op de foto's ziet het er llemaal leuk uit. Veel plezier en geniet er lekker van. Liefs Madeleine

Karin said...

Hoi schatten!
Goed te weten dat jullie t leuk hebben en voor even gesetteld zijn! Leuk om de foto's te zien, heb je toch een beeld! Ik mail later op de gewone mail uitgebreid!! Dikke kus en succes met de sollicitaties!
Karin

Anonymous said...

From freetranslation.com, I found you guys were living with boys from Belgium and Congo and that you have an "appalling dear dog" named Sheena. Sounds great! The pics near your house look fab - possibly more sun than what was available in the Netherlands? Have fun and remember to watch out for those crazy monkeys.